Obserwatorzy

14 marca 2013

YANKEE CANDLE BANANA CREAM CAKE czyli moje pierwsze podejście do spełniania przyjemności samej sobie na Dzień Kobiet

Image Hosted by ImageShack.us


Nigdy nie obchodziłam Dnia Kobiet, tego typu relikty przeszłości, podobnie jak i nowinki typu Walentynki mnie nie kręcą. Przyczyna jest banalnie prosta - kochasz, okazuj to na co dzień, szanujesz i doceniasz - wyrażaj to nie tylko od "święta". W tym roku także byłam wierna tej zasadzie, z malutkim takim tyci - tyci wyjątkiem. Sama siebie doceniłam, sama sobie szacunek wyraziłam i sama sobie co nieco kupiłam. 
Na zdjęciach widzicie zestaw, jaki przyfrunął do mnie dzięki biernemu leniwemu klikaniu i szybkim decyzjom. Krótko mówiąc rzuciłam się na świecę i pojemniki w myśl zasady " Kto pierwszy ten lepszy".
Do świecy YANKEE CANDLE BANANA CREAM CAKE  podchodziłam tyle razy, aż zostały tylko w formie pucharków - która to mi się nie podobała. Właściwie poddałam się już, a tu nagle BĘC promocja na Dzień Kobiet - cena świecy zjechała z ponad 90 zł do 60 zł. Decyzja zapadła z prędkością światła. 
Jeszcze mocniej serducho zabiło mi na widok naczyń - pojemniczków HOME&YOU w kształcie cupcake. Żeby było jeszcze weselej - stworzyłam sobie kompozycję w tonacji bananowej i zaczęłam odliczanie do momentu, gdy kurierzy staną w moich drzwiach z paczuchami.

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Jestem kolekcjonerką porcelanowych muffinek - cupcake. Jak już pewnie zauważyliście, co jakiś czas tego typu puzderka/pojemniki/naczynia pojawiają się na zdjęciach. Kiedy zaczęła się moja obsesja było ich w Polsce niewiele, jak na lekarstwo, więc sprowadzałam je z Kanady, ze Stanów w zależności gdzie upolowałam. Tygodnie czekania i drżenia, czy nie przyjdą same skorupy. W tej chwili już nie buszuję na zagranicznych stronach, bo co jakiś czas te małe cuda pojawiają się w kolekcjach naszych sklepów. Uzbierałam już całą witrynę, a wciąż mi mało. Te poniżej i powyżej to elementy najnowszej kolekcji HOME&YOU. Są dostępne stacjonarnie i w sklepie on-line. 
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


YANKEE CANDLE BANANA CREAM CAKE to ciepły słodki, aczkolwiek nie za słodki banan. Banan w najczystszej postaci. Wahałam się długo, bo obawiałam się, że będzie mdlący i męczący. Tymczasem po prostu mam bananowy dom i nie mogę przestać się tym zachwycać. Świeca ma kilka atutów, które windują ją wysoko wysoko w górę i zostawiają inne zapachy w formie świec w dużych słojach daleko  w tyle :

1. Bardzo szybko zapach zaczyna być wyczuwalny od momentu zapalenia - świeca nie marnuje się, zanim zacznie pachnieć - szybko się rozgrzewa i szybko czujemy aromat banana.
2. Zapach jest intensywny, właściwie porównywalny do mocy dużego tumblera - roznosi się po całym domu i wychodzi z pokoju. 
3. Zapach jest bardzo naturalny ( w moim odczuciu).
4. Pali się równomiernie bez potrzeby nakładania illuma lid .


Image Hosted by ImageShack.us

Świeca pochodzi z serii EAT DESERT FIRST i ma jeszcze siostrzany RED VELVET CAKE ( którego recenzja niebawem) i CHOCOLATE LAYER CAKE, na który nie udało mi się nigdzie załapać, gdyż pokochałam YANKEE CANDLE, gdy już nie uchował się w żadnym sklepie. 
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Jeśli macie dostęp do resztek tej kolekcji i lubicie słodkie " jedzeniowe " zapachy, to polecam z czystym sumieniem ten bananowy odlot :)

21 komentarzy:

  1. Na sucho mi się podobała, ale nie wiem czy po zapaleniu byłaby tym co lubię i czy bym chciała, aby mój dom tak pachniał, wiec nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na sucho w sklepie wydawał mi się nawet ciut pieczony/spalony, ale okazało się, że to ta silikonowa pokrywka ma taką nutę, w domu pachnie pięknie

      Usuń
  2. Jak zawsze świetne zdjęcia i fajne kompozycje na nich:)To chyba mój ulubiony blog o świecach, chociaż zobaczymy, co będzie dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  3. podobaja mi sie takie cuda!;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wygląda i brzmi apetycznie, zazdroszczę Ci takich skarbów, a czy jakieś kwiatowe albo świeże będziesz recenzować, bo na razie widzę tylko te smakowite;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, będzie cykl recenzji wosków, przymierzam się, na pierwszy rzut poszły moje ulubione :)

      Usuń
    2. No, właśnie jak dotąd opisujesz rzadkie zapachy, a ja jestem ciekawa, do czego porównasz i jakie masz zdanie o tych dostępnych powszechnie, bo sama przymierzam się do zakupu, ale tych, co opisujesz nie można dostać :(

      Usuń
    3. zbieram materiał:) testuję i na dniach planuję zrobić taki katalog zapachów, tych do kupienia w Pl głównie

      Usuń
  5. Chciałabym taką świece bardzo, może jakieś rozdanie albo konkurs?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę nad tym stopniowo z uwagi na to, że moich wpisów nie sponsoruje żadna firma i byłaby to nagroda ufundowana przeze mnie

      Usuń
    2. Ja też proszę o jakiś konkurs albo rozdanie, po blogu spodziewam się fajnych nagród, bo cały blog jest fajny :P

      Usuń
  6. napewno pieknie pachnie!



    xoxo from rome
    K.
    kcomekarolina.com

    OdpowiedzUsuń
  7. That looks yum - I will get the chocolate layer cake.
    Thanks for visiting my blog and for your comment :)

    http://trendmantras.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. This candle seems to be really nice!

    It will mean a lot if you have time to check my blog and maybe follow us ?

    Hope to see you soon on it!

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam świece yankee. Pierwszy raz poznałam je kilka lat temu na Tropical Island w Niemczech i od tamtego czasu jestem w nich zakochana!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale słodkie te muffinki C:
    Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  11. Narobiłaś mi smaka tymi zdjęciami i opisem i zaczęłam szukać i się załamałam, bo znalazłam w jednym sklepie, ale cena zaporowa :( ponad 100 zł :( na pocieszenie zafunduję sobie chociaż pojemnik w kształcie wafelka z babeczką

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam naczynia z Home&you, albo muffinki albo piernikowe ludki, cuda tam sprzedają. A Yankee Candle są ekstra tylko szkoda, że takie drogie. Na razie to stać mnie jedynie na woski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pyyyyyychaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze wiedzieć, że ich zapachy są tak wierne prawdziwemu zapachowi, bo ciężko coś przetestować od razu w takim dużym zakupie, jak nie ma w tarcie.

    OdpowiedzUsuń