Obserwatorzy

18 maja 2013

YANKEE CANDLE SUMMER SCOOP TRUSKAWKI ZE ŚMIETANĄ REVIEW

Image Hosted by ImageShack.us

Dziś jedna z moich ostatnich WIELKICH miłości zapachowych, czyli YANKEE CANDLE SUMMER SCOPP - lody  truskawkowe /  pucharek z lodami / truskawki ze śmietaną. Poniżej foto podczas palenia wraz z towarzyszącymi jej w kolekcji letniej pozostałymi zapachami.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us
Uwielbiam wszystko, co truskawkowe, jestem absolutnym maniakiem i  rozróżnienie dokładnej nuty zapachowej zajęło mi pare sekund - ogólnie panuje przekonanie, że ten zapach to lody truskawkowe, jednak wg mnie jest to zapach świeżych truskawek ze śmietaną i cukrem, takich domowych, rozgniecionych i wymieszanych z domową gęstą śmietaną i cukrem. To idealnie ten zapach, idealnie to wspomnienie z dzieciństwa i jeden z moich absolutnych symboli lata. Gdy tylko truskawki się pojawiają, to moja pierwsza natychmiastowa reakcja - kupić i zrobić tę boską papkę :)

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Całą serię polecam wszystkim, to  chyba najlepsza kolekcja dotąd, ma zróżnicowane zapachy, ale każdy jest fenomenalny i przyjemny. O pozostałych zapachach będę pisać już wkrótce, a  dziś wiem na pewno, że uzupełnię swoje zbiory o  podwójne tumblery na zapas :)
Image Hosted by ImageShack.us

Na świece z tej serii czekałam dość długo, bo już na początku roku otrzymałam wraz z jednym zamówień panel z zapachami do testowania. Widoczne na zdjęciu poniżej kwadraty z zapachami mają próbki , które po podważeniu  plastikowego języczka  dają zapach. Rozwiązanie świetne, bo dzięki temu zapach nie wietrzeje tak, jak w przypadku katalogów Avon'u i można wielokrotnie do niego powrócić. A to tylko podsyca apetyt ... :)
Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Ciekawa jestem, czy Wasze wrażenia różnią się od moich, ktoś już próbował?

31 komentarzy:

  1. Narobiłaś mi ochoty na truskawki ..
    świeczki nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystko fajnie, tylko czemu one są takie drogie. ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo one naprawde pachna w przeciwienstwie do tanich

      Usuń
  3. Ja nie próbowałam , ale wygląda strasznie smakowiciee.... < 3
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź ; )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Rajskie te zdjęcia i zapachy, nie mam wyjścia, muszę się z nimi zapoznać !

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na dalsze recenzje i na recenzje z Balea

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą, słowo harcerza, wreszcie się rozkręcam

      Usuń
  6. Mym zjadłabym sobie takie apetyczne lody :)) Super!
    Bardzo fajnie prowadzisz bloga. Zapraszam też do mnie, może Ci się spodoba:
    http://maryannfashionn.blogspot.com/
    Buziaki ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Od niedawna interesuję się tymi świecami, będę bardzo wdzięczna za dalsze recenzje innych zapachów, bo te świece do tanich nie należą, a dzięki takim stronom jak ta lepiej wybiorę zapach :-) pozdrawiam, Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będą rezenzje, cała masa :)

      Usuń
    2. ja też czekam na inne zapachy

      Usuń
  8. chce ten zapach xoxo

    OdpowiedzUsuń
  9. Woski Yankee uwielbiam. Zwłaszcza zimową porą :)) Cudowności, smakowitości. Nie mam nic z najnowszych "kolekcji", ale pamiętam, że bita śmietana z truskawkami w zeszłym roku to było to!

    OdpowiedzUsuń
  10. to ta wersja najnowsza jest jeszcze smaczniejsza i pachnie o wiele bardziej naturalnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam zeszłoroczny słoik, jeśli dobrze myślę strawberry cream i jest trochę chemiczny, zatem czy słusznie mam nadzieję, że ta będzie lepsza. w końcu to spora inwestycja w coś ulotnego?

      Usuń
    2. ulotnego, ale w końcu wspomnienia z wakacji też są ulotne, a jednak jakże miło takie doznania pamiętać :)

      Usuń
  11. mniam mniam, aż ślinka cieknie na jej widok :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. próbowałam tej ananasowej i pianek, po Twojej recenzji wiem, że i bez tych truskawek się nie obejde, super !

    OdpowiedzUsuń
  13. Looks delicious, good pics :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To samo tutaj, promujesz bardzo drogie rzeczy, taka świeca kosztuje ok.80-90 zł, kogo na to stać i to w takich ilościach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie promuję, bardziej polecam, dzielę się zachwytem nad produktami, które mi przypadły do gustu. Taki jest cel bloga - opisywać rzeczy, które innym poleciłabym. Nie trzeba kupować świec xxl, można pozostać przy woskach, wiele osób tak robi i jest to b.ekonomiczne rozwiązanie.

      Usuń
  15. Boska kolorystyka, uwielbiam takie pastelowe cudeńka i jeśli do tego tak pysznie pachną to rzucam się jutro na najbliższy dostępny sklep z tymi świeczkami, narobiłaś smaku, chociaż nie są do jedzenia ;-)
    Karola

    OdpowiedzUsuń
  16. Smakowity i odkrywczy dla mnie blog, nie miałam pojęcia o istnieniu takich wspaniałości, będę zaglądać tu częściej, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszam, dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  17. poproszę recenzję tego białego "fireside treats"

    OdpowiedzUsuń
  18. Czy przypadkiem ten zapach nie jest troche słaby? Mam na myśli intensywność zapachu po odpaleniu świecy... bo mam sampler i podoba mi się, ale czytałam na stronie usa ze summer scoop nie jest zbyt intensywne :< A mam ochotę na duża swiecę i nie wiem co robić ;p

    OdpowiedzUsuń